Klik "LIKE" jika suka TUK KIYAI: ISU SEMASA

Klik "IKUT" untuk teman TUK KIYAI

Sembang & Pesanan

http://tokkiyai.freeshoutbox.net/

CERITA/BERITA TERKINI

Gadis laknat ini kutuk Nabi Muhammad dalam Facebook

Label:

Entah apa yang ada di fikiran gadis betina laknat ini sehingga  sanggup mempersenda Nabi Muhammad  dan ajaran Islam…

Klik pada imej untuk paparan yang lebih jelas.

-Bestoneoffour

Comments (2)

siapa ni....tak kenal pun

Mungkin dia bukan Islam dan tak tau keindahan Islam... jadi kitalah kena dakwah kat dia... tapi yg lagi haprak org2 Islam sendiri yg tak hormat malah hina Nabi apahal... kalau bab berarak masa maulud dialah dulu.. tapi bila bab ikut sunnah nabi dia tak nak ikut dan dok pelekeh lagi... Nabi kata jangan RASUAH, jgn BERZINA, jgn ROGOL anak org, jgn BUNUH anak org, jgn BUAT MAKSIAT yg tu tak mau ikut... ada pulak yg kata kalau Ikut Hukum Hudud nanti ramai org Islam Kudung tangan, buat sup tangan dan macam2 lagi nak hina Nabi. Pemimpin pulak tu yg kata camtu... ini lagi laknat dari segala laknat...ini ko tak nampak plak... sengal lah ko ni

Gadis laknat ini kutuk Nabi Muhammad dalam Facebook
Rabu, Mac 30, 2011 | Author: Tuk Kiyai
Entah apa yang ada di fikiran gadis betina laknat ini sehingga  sanggup mempersenda Nabi Muhammad  dan ajaran Islam…

Klik pada imej untuk paparan yang lebih jelas.

-Bestoneoffour
|
This entry was posted on Rabu, Mac 30, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 komen:

On 30 Mac 2011 4:48 PTG , Panglima Muda berkata...

siapa ni....tak kenal pun

 
On 30 Mac 2011 5:40 PTG , otaklunyai berkata...

Mungkin dia bukan Islam dan tak tau keindahan Islam... jadi kitalah kena dakwah kat dia... tapi yg lagi haprak org2 Islam sendiri yg tak hormat malah hina Nabi apahal... kalau bab berarak masa maulud dialah dulu.. tapi bila bab ikut sunnah nabi dia tak nak ikut dan dok pelekeh lagi... Nabi kata jangan RASUAH, jgn BERZINA, jgn ROGOL anak org, jgn BUNUH anak org, jgn BUAT MAKSIAT yg tu tak mau ikut... ada pulak yg kata kalau Ikut Hukum Hudud nanti ramai org Islam Kudung tangan, buat sup tangan dan macam2 lagi nak hina Nabi. Pemimpin pulak tu yg kata camtu... ini lagi laknat dari segala laknat...ini ko tak nampak plak... sengal lah ko ni