Klik "LIKE" jika suka TUK KIYAI: ISU SEMASA

Klik "IKUT" untuk teman TUK KIYAI

Sembang & Pesanan

http://tokkiyai.freeshoutbox.net/

CERITA/BERITA TERKINI

Confirm Astro Gantung Salih Jika Sindir Kerajaan BN Tapi...


PETALING JAYA: Pihak Pengurusan Astro Radio tidak bercadang untuk mengambil sebarang tindakan terhadap penyampai radio Sinar FM, Salih Yaacob, 52, berhubung penyebaran videonya yang seolah-olah menyindir pihak pembangkang.

Menurut wakil daripada Astro, perkara tersebut tiada kaitan dengan syarikat penyiaran itu dan ia merupakan urusan peribadi Salih.

"Kami terkejut tentang perkara itu namun begitu bagi kami video tersebut tidak ada kaitan dengan Astro.

"Ia adalah perkara peribadi beliau, kita tidak campur tangan," katanya kepada mStar Online, ketika dihubungi di sini pada Khamis.

Isu itu timbul apabila video Salih bersama pelawak Nabil Ahmad berjudul Bangkang Dari Longkang telah tersebar di Internet sehingga mendapat kritikan penyokong parti pembangkang kerana ia dilihat seolah-olah mempersendakan parti berkenaan.
 
Salih (kanan) bersama Nabil Ahmad dalam adegan Bangkang Dari Longkang.

Dalam rakaman itu Salih yang memegang watak ahli politik membuat pelbagai janji untuk memenangi hati rakyat sebaliknya semua itu hanyalah kata-kata kosong sebelum dapat menakluki Putrajaya.

Penyebaran video komedi selama 2.50 minit itu juga telah membuatkan Salih memohon maaf kepada semua pihak menerusi akhbar Utusan Malaysia pada Khamis selain mengambil keputusan untuk meninggalkan dunia hiburan.

Dalam perkembangan berkaitan Astro Radio berkata, setakat ini pihaknya tidak mendapat apa-apa surat peletakan jawatan daripada Salih dan beliau masih lagi penyampai Sinar FM.

"Dia masih lagi deejay radio kami kerana tiada apa-apa surat peletakan jawatan kami terima.

"Apa-apa pun kami tidak akan memanggilnya berhubung isu itu,” jelas juru cakap berkenaan.-mStar


P/s: Cuba Salih buat lawak sebegini: 
Salih: Penerima BR1M seperti ayam diberi hampas kelapa. Tang kedarah duit 500 henget. Kali ni kena sembelih lagi..hahahaha
Nabil: Ye la YB....
 
Confirm kena gam sampai mati....

Comments (2)

tu biasaaaaa... iblis dan setan kan kawan baik... tapi kita boleh buat tindakan apa... bukannya mati kalau tak dengar siaran merapu tu... kalau dikaji2, banyak buruk dari baiknya... aku dah 2 tahun tak on siaran 3 stooges tu... lawak mereka makin buat bangsa sendiri jadi boddoh, tak da pembangunan mental langsung... merapuuuu tak habis2... kalau dlm kereta mengharung trafik sesak, Insyaallah aku pasti akan berzikir, menyebut nama Allah... dan aku dapati ianya lebih menyeronokkan dari mendengar meraka merapu... cubalah sahabat2 ku... tak akan perlu lagi siaran merapu dan bebelan boddoh itu...

Dengar lah bacaan2 Al Quran & hadis yang akan memberi kita pahala drp mendengar celoteh yang tiada bermanfaat serta membutakan mata hati shj

Confirm Astro Gantung Salih Jika Sindir Kerajaan BN Tapi...
Jumaat, Mac 01, 2013 | Author: Tuk Kiyai

PETALING JAYA: Pihak Pengurusan Astro Radio tidak bercadang untuk mengambil sebarang tindakan terhadap penyampai radio Sinar FM, Salih Yaacob, 52, berhubung penyebaran videonya yang seolah-olah menyindir pihak pembangkang.

Menurut wakil daripada Astro, perkara tersebut tiada kaitan dengan syarikat penyiaran itu dan ia merupakan urusan peribadi Salih.

"Kami terkejut tentang perkara itu namun begitu bagi kami video tersebut tidak ada kaitan dengan Astro.

"Ia adalah perkara peribadi beliau, kita tidak campur tangan," katanya kepada mStar Online, ketika dihubungi di sini pada Khamis.

Isu itu timbul apabila video Salih bersama pelawak Nabil Ahmad berjudul Bangkang Dari Longkang telah tersebar di Internet sehingga mendapat kritikan penyokong parti pembangkang kerana ia dilihat seolah-olah mempersendakan parti berkenaan.
 
Salih (kanan) bersama Nabil Ahmad dalam adegan Bangkang Dari Longkang.

Dalam rakaman itu Salih yang memegang watak ahli politik membuat pelbagai janji untuk memenangi hati rakyat sebaliknya semua itu hanyalah kata-kata kosong sebelum dapat menakluki Putrajaya.

Penyebaran video komedi selama 2.50 minit itu juga telah membuatkan Salih memohon maaf kepada semua pihak menerusi akhbar Utusan Malaysia pada Khamis selain mengambil keputusan untuk meninggalkan dunia hiburan.

Dalam perkembangan berkaitan Astro Radio berkata, setakat ini pihaknya tidak mendapat apa-apa surat peletakan jawatan daripada Salih dan beliau masih lagi penyampai Sinar FM.

"Dia masih lagi deejay radio kami kerana tiada apa-apa surat peletakan jawatan kami terima.

"Apa-apa pun kami tidak akan memanggilnya berhubung isu itu,” jelas juru cakap berkenaan.-mStar


P/s: Cuba Salih buat lawak sebegini: 
Salih: Penerima BR1M seperti ayam diberi hampas kelapa. Tang kedarah duit 500 henget. Kali ni kena sembelih lagi..hahahaha
Nabil: Ye la YB....
 
Confirm kena gam sampai mati....
|
This entry was posted on Jumaat, Mac 01, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 komen:

On 1 Mac 2013 10:28 PG , otaklunyai berkata...

tu biasaaaaa... iblis dan setan kan kawan baik... tapi kita boleh buat tindakan apa... bukannya mati kalau tak dengar siaran merapu tu... kalau dikaji2, banyak buruk dari baiknya... aku dah 2 tahun tak on siaran 3 stooges tu... lawak mereka makin buat bangsa sendiri jadi boddoh, tak da pembangunan mental langsung... merapuuuu tak habis2... kalau dlm kereta mengharung trafik sesak, Insyaallah aku pasti akan berzikir, menyebut nama Allah... dan aku dapati ianya lebih menyeronokkan dari mendengar meraka merapu... cubalah sahabat2 ku... tak akan perlu lagi siaran merapu dan bebelan boddoh itu...

 
On 2 Mac 2013 11:52 PTG , Rul berkata...

Dengar lah bacaan2 Al Quran & hadis yang akan memberi kita pahala drp mendengar celoteh yang tiada bermanfaat serta membutakan mata hati shj