Klik "LIKE" jika suka TUK KIYAI: ISU SEMASA

Klik "IKUT" untuk teman TUK KIYAI

Sembang & Pesanan

http://tokkiyai.freeshoutbox.net/

CERITA/BERITA TERKINI

[Video] Jom Tonton Aksi Bekas Askar Tayang Punggung di depan Rumah Ambiga

Label:


Tontonlah aksi bodoh yang amat memalukan orang Melayu dan tentera. Dah tua tapi tak ada akhlak....

Comments (3)

sian dia..ape la..dia punya pangkat n kelulusan...adoiii..

bodoh..dia bukan takut kat hang..malas nak layan orang bodoh macam hang..malukan melayu sahaja perangai macam tu...orang islam tak boleh minum 100plus ke...mengong bila dah jadi pengikut membuta tuli

aku tak pernah jumpa orang yg sebodoh manusia ni..ya allah..ambiga bukan takut kat hang tapi malas nk layan perangai bodoh hangpa tu


Tontonlah aksi bodoh yang amat memalukan orang Melayu dan tentera. Dah tua tapi tak ada akhlak....
This entry was posted on Selasa, Mei 15, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 komen:

On 15 Mei 2012 5:34 PTG , janggut berkata...

sian dia..ape la..dia punya pangkat n kelulusan...adoiii..

 
On 15 Mei 2012 6:32 PTG , suri solehah berkata...

bodoh..dia bukan takut kat hang..malas nak layan orang bodoh macam hang..malukan melayu sahaja perangai macam tu...orang islam tak boleh minum 100plus ke...mengong bila dah jadi pengikut membuta tuli

 
On 15 Mei 2012 6:36 PTG , Tanpa Nama berkata...

aku tak pernah jumpa orang yg sebodoh manusia ni..ya allah..ambiga bukan takut kat hang tapi malas nk layan perangai bodoh hangpa tu