Klik "LIKE" jika suka TUK KIYAI: ISU SEMASA

Klik "IKUT" untuk teman TUK KIYAI

Sembang & Pesanan

http://tokkiyai.freeshoutbox.net/

CERITA/BERITA TERKINI

Faizal Tahir "Bantai" Kedangkalan Norman KRU

Ada lagi mentaliti budak tadika sebegini....Kenapa industri filem akan hancur jika Pakatan memerintah Malaysia? Kamu buat la filem yang Islamik pulak, yang sopan dan menutup aurat. Tak payah la bua filem yang menggalakkan maksiat seperti adegan panas di atas dan di bawah kati....
Dia ni ingat rezeki tu manusia yang berikan....Ingatlah Allah yang memberi rezeki kepada manusia...

Comments (6)

teruslah la cabar islam. kau lihat la nanti apa akan jadi pada kau akhirnya.

hukum karma dah hampir sampai. kau saksikan nanti bagaimana keadaan penyokong2 umno yg menidakkan pemerintahan islam.

Allahuakbar ..

Sebenarnya kalo dia seorang yang beriman dan bertuhankan allah tak kan cakap sebegitu. Nampak sangat cetek agama...Bravo Faisal..ur one in a million!

You are absolutely right Faizal! Looks like as if Norman has no faith in allah!

jap jap...
kalu buat filem yang Islamik pulak, yang sopan dan menutup aurat.

sedangkan Norman sendiri berdasarkan "Dasar" PAS sebelum ini sering menolak industri kreatif menerusi pengharaman pawagam di Kelantan dan Terengganu..

jadinya kalu buat filem yang MENUTUP AURAT sekalipun tapi takde tempat untuk TAYANGkan....

tolong jawab....

jap jap...
kalu buat filem yang Islamik pulak, yang sopan dan menutup aurat.

sedangkan Norman sendiri berdasarkan "Dasar" PAS sebelum ini sering menolak industri kreatif menerusi pengharaman pawagam di Kelantan dan Terengganu..

jadinya kalu buat filem yang MENUTUP AURAT sekalipun tapi takde tempat untuk TAYANGkan....

tolong jawab....

Pwgm dlu bkn mcm skrg... Dlu tmpt2 sprt pawgm, karoke, snooker dll bole dkategorikn black area kt pntai tmur ni. Yg kt Trg dlu bgnn pawgm je sketul. Gelap, suram... Mmg sesuai jd tmpt wat maksiat. Skrg pawgm da d bwt kt open place. Kbykn d attach dgn shopping kompleks dn mmg sah2 rmai org. Persepsi org pn da byk brubh kt pawagm nee. Dats Y da x de pawgm kne ttup aftr PR amek alih akhr2 nee. Lg pon nk tyg bkn kt pawgm je boleh... Kt tv pn bole... Industri nee bkn stkt film je, drama pon sama. Amek cth tvhjrah. Kn sejuk mata nengok... : ) #Islamitumudah

Faizal Tahir "Bantai" Kedangkalan Norman KRU
Ahad, April 28, 2013 | Author: Tuk Kiyai
Ada lagi mentaliti budak tadika sebegini....Kenapa industri filem akan hancur jika Pakatan memerintah Malaysia? Kamu buat la filem yang Islamik pulak, yang sopan dan menutup aurat. Tak payah la bua filem yang menggalakkan maksiat seperti adegan panas di atas dan di bawah kati....
Dia ni ingat rezeki tu manusia yang berikan....Ingatlah Allah yang memberi rezeki kepada manusia...
|
This entry was posted on Ahad, April 28, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 komen:

On 28 April 2013 7:57 PTG , Tanpa Nama berkata...

teruslah la cabar islam. kau lihat la nanti apa akan jadi pada kau akhirnya.

hukum karma dah hampir sampai. kau saksikan nanti bagaimana keadaan penyokong2 umno yg menidakkan pemerintahan islam.

Allahuakbar ..

 
On 28 April 2013 9:09 PTG , Tanpa Nama berkata...

Sebenarnya kalo dia seorang yang beriman dan bertuhankan allah tak kan cakap sebegitu. Nampak sangat cetek agama...Bravo Faisal..ur one in a million!

 
On 28 April 2013 9:13 PTG , Tanpa Nama berkata...

You are absolutely right Faizal! Looks like as if Norman has no faith in allah!

 
On 30 April 2013 3:53 PTG , Tanpa Nama berkata...

jap jap...
kalu buat filem yang Islamik pulak, yang sopan dan menutup aurat.

sedangkan Norman sendiri berdasarkan "Dasar" PAS sebelum ini sering menolak industri kreatif menerusi pengharaman pawagam di Kelantan dan Terengganu..

jadinya kalu buat filem yang MENUTUP AURAT sekalipun tapi takde tempat untuk TAYANGkan....

tolong jawab....

 
On 30 April 2013 3:54 PTG , Tanpa Nama berkata...

jap jap...
kalu buat filem yang Islamik pulak, yang sopan dan menutup aurat.

sedangkan Norman sendiri berdasarkan "Dasar" PAS sebelum ini sering menolak industri kreatif menerusi pengharaman pawagam di Kelantan dan Terengganu..

jadinya kalu buat filem yang MENUTUP AURAT sekalipun tapi takde tempat untuk TAYANGkan....

tolong jawab....

 
On 2 Mei 2013 3:17 PTG , Tanpa Nama berkata...

Pwgm dlu bkn mcm skrg... Dlu tmpt2 sprt pawgm, karoke, snooker dll bole dkategorikn black area kt pntai tmur ni. Yg kt Trg dlu bgnn pawgm je sketul. Gelap, suram... Mmg sesuai jd tmpt wat maksiat. Skrg pawgm da d bwt kt open place. Kbykn d attach dgn shopping kompleks dn mmg sah2 rmai org. Persepsi org pn da byk brubh kt pawagm nee. Dats Y da x de pawgm kne ttup aftr PR amek alih akhr2 nee. Lg pon nk tyg bkn kt pawgm je boleh... Kt tv pn bole... Industri nee bkn stkt film je, drama pon sama. Amek cth tvhjrah. Kn sejuk mata nengok... : ) #Islamitumudah