Klik "LIKE" jika suka TUK KIYAI: ISU SEMASA

Klik "IKUT" untuk teman TUK KIYAI

Sembang & Pesanan

http://tokkiyai.freeshoutbox.net/

CERITA/BERITA TERKINI

[18SX] LAWAK: Suami gagal masukkan BUAH zakar!!

Label:



(Gunakan kanta untuk membaca soalan meletup daripada En. Rahman)

Macam-macam manusia abad ini...kah kah kah!!

Saya petik:

[BOOF] Nampaknya encik Rahman ni terkeliru dengan apa yang nak ditanyakan. Tapi kita fikir baik la yer yang encik Rahman dari Johor Bahru tu nak tanya soalan lain tapi tak tahu nak tulis apa yang sepatutnya, jadi beliau belasah je tulis ‘buah zakar’ asalkan ianya ada kaitan dengan persoalan yang ingin diajukan. Agaknya cam tu lah? Huhu..


Tapi tak tau ler kan, kot-kot encik Rahman memang dah berusaha sedaya upaya untuk memasukkan buah zakar beliau (seperti yang dituliskan pada akhbar) tapi tak pernah nak berjaya. Anda pulak jangan gatai-gatai bayangkan cara yang cuba encik Rahman tu buat, sebab tu soalan tersebut diajukan kepada mereka yang pakar. Hehehe.. Bak kata Allahyarham P.Ramlee dalam filemnya “Cakap biar teghang”.


Comments (0)

[18SX] LAWAK: Suami gagal masukkan BUAH zakar!!
Rabu, Januari 12, 2011 | Author: Tuk Kiyai


(Gunakan kanta untuk membaca soalan meletup daripada En. Rahman)

Macam-macam manusia abad ini...kah kah kah!!

Saya petik:

[BOOF] Nampaknya encik Rahman ni terkeliru dengan apa yang nak ditanyakan. Tapi kita fikir baik la yer yang encik Rahman dari Johor Bahru tu nak tanya soalan lain tapi tak tahu nak tulis apa yang sepatutnya, jadi beliau belasah je tulis ‘buah zakar’ asalkan ianya ada kaitan dengan persoalan yang ingin diajukan. Agaknya cam tu lah? Huhu..


Tapi tak tau ler kan, kot-kot encik Rahman memang dah berusaha sedaya upaya untuk memasukkan buah zakar beliau (seperti yang dituliskan pada akhbar) tapi tak pernah nak berjaya. Anda pulak jangan gatai-gatai bayangkan cara yang cuba encik Rahman tu buat, sebab tu soalan tersebut diajukan kepada mereka yang pakar. Hehehe.. Bak kata Allahyarham P.Ramlee dalam filemnya “Cakap biar teghang”.


|
This entry was posted on Rabu, Januari 12, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.